29 Mart 2011

Çiçeğimin Kır Çiçekli Elbisesi


Sevgili kır çiçeğim, balım, kuzum Eylül'üme bir elbise dikesim vardı. Vardı da tam karar verememiştim.

Kumaşlaımın arasına dalıp farklı hayallere dalmışken, mor çiçeklerin bana sevgiyle gülümsediğini gördüm. Kır çiçekleri beni aldı, içine gömdü. Alını, morunu kucaklayıp kokladım. Kokular karıştı kızımın kokusumuydu, yoksa şu mor çiçeğinmiydi bilemedim. Bende dayanamadım kesip biçtiğim bu elbisenin üstüne kır çiçeklerini serpiştiriverdim.

 





               Buda benim Kır Çieğimmm...

3 yorum:

noyumberry dedi ki...

Maşallah kır çiçeğine uzun ömürler dilerim:)
Elbisesi de en az kendi kadar güzel:))Sevgiler..

renklicehobiler dedi ki...

Noyumbery,güzel dileklerin için teşekkürler. Tüm kır çiçeklerine mutlu bir yaşam dileri...

Benimdünyam dedi ki...

maşallah çiçeğinizde pek tatlıymış allah bğışlasın elbiseside çok cici:)

 
BLOG designed by