10 Aralık 2009

Renklice Peluş Yastıklar Diktim



      Kış kış cinler kış kış. Bunu size demedim, alınmayın tasarım cinime dedim. Dürtüp duruyor da… Salonumdayım kitabım elimde yumuşacık yastıkların içine uzandım, kitabın içine girip hayallere daldım. Ama cinim dürtüp duruyor (kalk kitap ayracı yapalım diye, ilham perim kurguyu döşedi bile beynime) ama kalkmak istemiyorum işte, burası çok rahat.Yine kalkıyorum kırlentmi dikeceğiz peluş yastıkmı bilmem ben bir bakayım nelerim var nelerim yok. Ay valla bunlar çok tatlı peluş olsunlar değilmi? Bu gördüğünüz yastıkları yaptık tasarım cinim ilham perim ve marifetli ellerimle, çok severek aldığım pelüş kumaşları kullandım. Kırmızı kalpli olanları dikince, küçük bir kalp eksik kaldı diye oturdum bu ortadaki kalp yastığı diktim. Ortalığı bir batırdım anlatamam evin her yanı kırmızı kırpıklarla doldu. Krem rengi yastıkları dikip, önlerine ikide pompon yapıp şirin bir hava kattım. Küçük bir şehirde yaşıyoruz, pek değil hiçbir orijinal şey bulamıyorum burada, bu nedenle başka bir yere gittiysek, illa bir kumaşçı ararım. Birçok ıvır zıvır la pelüş kumaş da bulursam mutlaka alırım. Zulam da daha birkaç çeşit dikilmemiş mis gibi ham pelüşlerim var. Bu kadar yazabildim kalkmak zorundayım “malum benimkiler” kitap ayracı yapacağım. Bitince sizlerle paylaşırım.





Hiç yorum yok:

 
BLOG designed by