30 Aralık 2009

Yeni Yıl Çantam



Yeni yıl temalı bir çanta yapma fikri ilham perimden geldi. Ne var ne yok bir bak dedi, evde didiklenip eşelenmedik yer kalmadı, bu parlak kumaşı bulana kadar bu karmaşa sürdü. Hobi kutularım döküldü saçıldı ve sonunda bu cici  yeni yıl çantam yapıldı.
                                                
Bakın Böyle yaptım
1. Öncelikle parlak kumaşımı keserek işe başladım. Bunun için bir ölçü belirledim. Çanta kulpları ablamın benim için biriktirdiklerinden seçildi, bu kurdeleyi diktiğim çantama monte ettim. (Burada kullandığım malzemeler hep artık, atık malzemlerdir)
2. Sıra en sevdiğim yerde süslemede. Bir iki büyük şeffaf düğme buldum silikon tabancamı kullanıp üstüne bu minik kesme boncukları yapıştırdım.
3.  Minik çiçek motifler farklı bir renkti altın yaldız kumaş boyasıyla boyadım, boncuklu düğmeler ve kırmızılı fiyonkla tasarımımı tamamladım.

Hiç yorum yok:

 
BLOG designed by