21 Şubat 2010

Bildiğin Kesenin Bilinmeyen Halleri



Az durdum uz durdum sonunda dayanamayıp bu keseyi yapmak için işe koyuldum. Yaz boyu gittiğimiz düğünlerin kına gecelerinde hediye edilen lavantalar elimde birirkmişti, her çekmeceyi açışımda etraf buram buram lavanta kokuyordu. Bende bu güzel kokuları kızımın beşiğine assam ne güzel olur mis gibi de kokar diye düşündüm. Tabi bir bebek beşiğine asmak için bebeklere yakışır sevimli bir şey yapmalıydım. Evet bebeğe bir bebek kese ne güzel olur diye düşündüm ve gördüğünüz gibi çalışmalara başladım...


Hep yaptığım gibi kalıp olarak birşey kullanmadım açık renk bir pastel boyayla hafifçe kumaşa çizdim ve kestim. Sanırım kalıpla uğraşmak bana zor geliyor. 


İşe  kol, yaka ve şapkayı dikerek başladım.Vücut için hazırladığım parçaları başla birlikte birleştirip diktim. Etek ucunu da diktim ve kapak olacak bir parça kesip onuda diğer etek ucuna diktim.


Bebeğin kollarını birleştirdim. Baş içini elyafla doldurdum ve kapattım.
Yakayı belirlenen yere taktım.
Saçları pembe ipten kesip diktim.
Şapkayıda silikon tabancasıyla yapıştırdım.
Süslemelerde bir kaç pembe çiçekli pul ve pembe kurdele kullandım. 
Etek uçlarına cırtları yapıştırdım.
En ustede bir fiyonk hazırlayıp yapıştırarak keseyi tamamladım.
Bu gördüğünüz etek kısmına bir tü kese içine doldurduğum lavantalarımı koyup cırları kapattım.
Yüzünü kumaşa boyalrımla boyayarak bebeğe ifade kattım ve son olarak...

Tataa işte beşiğimizin başucuna astım...



13 yorum:

leyya dedi ki...

süpersonik bir fikir:)ohh mis gibi de kokar

icimdeki yolculuk dedi ki...

harikaaaa olmuşş.ellerine sağlık

sibel dedi ki...

çok şeker olmuş .sevgiler

NiLaY dedi ki...

yaratıcılık böyle birşey sanırım :) ellerinize sağlık..

renklicehobiler dedi ki...

Leyya-craftmania teşekkürler, evet mis gibi de kokuyor...

"Funda" teşekkürler eh işte yapıyoruz kendimizce bişeyler...

renklicehobiler dedi ki...

sibel şeker dimi, bebeğim için şeker gibi bir kese:))


Sevgili NiLaY güzel yorumun için teşekkürler...

Atolyekedi dedi ki...

Ay çok tatlı olmuş.Ellerinize sağlık, keseleri değerlendirmekte müthişmiş, fikrinize sağlık.O kadar çok beğendim ki kelimelerle anlatamıyorum. Bayıldım. Emeklerinize sağlık. çok çok güzel

renklicehobiler dedi ki...

Teşekkürler sevgili Atölye Kedi beğenmene sevindim. Gerçekten çok daha farklı keseler yapılabilir. Benim çalışmalarım tasarımların bana ait içimden geldiğince yaptığım şeyler. İnsan emek verince güzel şeyler ortaya çıkıyor...Sevgiler...

elif şen dedi ki...

merhaba arkadaşım profilini okudum çok tatlı,çok samimi buldum. cici diye sevesim geldi seni. memnun oldum, ziyaretleşiriz by.

Adsız dedi ki...

çok güzel özellikle renkler süper cıvıl cıvıl..ellerinize sağlık.bu arada memnun oldum:))

renklicehobiler dedi ki...

Sevgili elif şen, senin yorumunda çok içten ve samimi bende memnun oldum...Kocaman Sevgiler...

Sevgili Ceylan renklere bayılıyorummm.. güzel yorumun içinde ayrıca teşekkürler.

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Çok cici bir kese olmuş bu!eline emeğine sağlık.Etraf mis gibi koksun.
Sevgiler...

renklicehobiler dedi ki...

teşekkürler şanslı, kokusu sizlere ulaşsın...

 
BLOG designed by