24 Şubat 2010

Nevşehirden (pişmiş toprak) Ham olarak Aldım Evde Boyadım...

Nevşehire gittiğimiz her geziden elimde bir sürü pişmiş toprak kaplarla dönerim...
Elimde daha  bir çok kabım var, işlenip hayat bulacakları zamanı bekliyorlar. Aklıma estikçe, biryere bişey yapmalı dürtülerim dürttükçe bu kaplara sarılırım. Dikiş dikemediğim zamanlar bunlar benim dürtülerimi yatıştırıp evmize neşe katıyor. Bu gördüklerinizde ne yapsam neyi neye eklesem, nereyi dürtüklesemmm... Zamanlarımda çırpınıp dururken bu kaplar düşüverdi aklıma, üşenmedim indim depoya koca koliyi çeke çeke taşıyıp başladım çalışmalara. Akrilik boyaları döktüm ortaya, elimizde kalmış olan düğün davetiyelerimizle bişeyler  yapsam hatıramız göz önünde olup hatırlansa ne iyi olur diyordum, işte onları da ortadaki boşluklarda kullanı verdim, davetiyelerin bağları hasırdandı bu hasır ipleri de sarı verdim boyunlarına işte oldu da bitti, bu günlük hevescim geçtiii.

 Diğeride bir göz yaşı şişesi. Ayrılanların, kavuşamayanların hüzünle göz yaşlarını akıtıp biriktirdikleri anlamlı, hüzün dolu şişeler... Bu çalışmayı da akrilik koyu kahve rengi boyayla boayadım üstündeki çiçekleri de boyayı kazıyarak yaptım. İşte böylece bunu da tamamlayıp evimin en güzel bölümünde sergilemek için "orayamı koysam, yok yok buraya, ay olmadı şuraya"  diye dolaşıp duruyorum.

21 yorum:

sibel dedi ki...

nefis olmuşlar canım ellerine sağlık.sevgiler

esininbebekleri dedi ki...

çok güzel olmuş, ahşap gibi duruyor.
eline sağlık:)

Atolyekedi dedi ki...

Pişmiş toprak alıp boyama fikrinede bayıldım boyanmış hallerine ayrıca bayıldım.Ellerinize sağlık çok güzel olmuşlar

renklicehobiler dedi ki...

esininbebekleri haklısın kahve tonlar daha ağır duruyor...teşekkürler...

renklicehobiler dedi ki...

AtolyeKedi, evet boyamayla farklı çalışmalar yapılabiliyor. Teşekkürler...

edaca dedi ki...

:) guzel yorumun ıcın cok tsk begendıgını kullanabılırsın :))

bu arada cok marıfetlısın paylasımların ıcın tsk

bilge dedi ki...

harika olmuşlar ellerinize sağlık çok doğal görünüyorlar ellerinize sağlık..sevgiler..

renklicehobiler dedi ki...

edaca teşekkürler işte kullanmaya başladım bile:) marifete gelince elimden yüreğimden gelenleri paylaşıyorum işte...

bilge güzel yorumun için teşekkürler, sevgiler...

elif şen dedi ki...

merhaba arkadaşım çok güzel olmuş nerdeyse ahşapmı diyeceğim ellerine sağlık.

renklicehobiler dedi ki...

" elif şen" teşekkürler canım. Sanırım ahşabın doğal dokusunu da andırıyor...Sevgiler...

leyya dedi ki...

muhteşem olmuşlar arkadaşım.komplike bir yeteneksin sen:)

mamila dedi ki...

Harika olmuş elinize sağlık.sevgiler

dshandmade dedi ki...

çok güzel olmuş, kahverengi renk olarak iyi seçim olmuş. davetiyeyi değerlendirmek de çok güzel bir fikir. ellerine sağlık.

renklicehobiler dedi ki...

sevgili leyya-craftmania, teşekkürler canım güzel bir iltifat olarak kabul ediyorum...

mamilla, teşekkürler...sevgiler...

renklicehobiler dedi ki...

"dshandmade" güzel yorumun için teşekkürler, çalışmalarını ayrıca pek beğendim. Kocaman sevgiler...

Atolyekedi dedi ki...

Nerelerdesin şekerim? Canım Seni mimledim kabul edersen memnun olurum, Sevgilerimle

leyya dedi ki...

bu aralar bir durgunluk görüyorum.hayırdır inşllh.

CRESCENT dedi ki...

Çok hoş olmuşlar ellerinize sağlık. Bloğumda ödülünüz var kabul ederseniz sevinirim.

renklicehobiler dedi ki...

sevgili leyye-craftmania valla elim durmuyor işliyor ama bilg. çöktü eşimin bilg.dan ulaştım bloguma en kısa zamanda döneceğim...İlgin için teşekkürler...

renklicehobiler dedi ki...

Sevgili CERESCENT sevgiyle kabul ederim bu anlamlı ödülü, çöken bilg. geri döndüğünde kaçırdıklarımı telafi edeceğim. Sevgiler teşekkürler...

Stil Direktoru dedi ki...

"orayamı koysam, yok yok buraya, ay olmadı şuraya" haha çılgınıma bak sen koptum buna :)

 
BLOG designed by