18 Ocak 2010

Allı Pullu çantam



                             İşte size allı pullu çantamm.
Az gittim Uz gittim dere tepe düzlerken bu kumaşla pu pulları alıp evime geldim. Güya aklımda yatak örtüsü dikip işleme fikri vardı amaaa... Daha poşetleri açar açmaz pulların ışıltısı gözleri kamaştırınca  ilhamperimi bir heyecan sardı. Tam o anda fikrimin ince gülene birden bire  bu çanta yapma fikri düşüverdi. Eee iş başa düştü. Yine göz kararı kestim, açık renk bir pastel boyayla kaba bir ölçü belirleyip çizdim. Kumaş saten tarzında olunca kaydırmadan dikkatli kesip dikmek zorunda kaldım. Astar ve fermuar da çalıştım. Sapları içinse ince uzun bir kumaş kesip diktim. Çantaya birleştirmek için büyük halka küpelerimi kullandım. Süslemeleri metrelik olarak satılan pullarla dizayn ettim, çiçeklerin ortasın da da yine minik taşlı küpeleri kullandım ve çalışmamı tamamladım. Anlayacağınız bir heves diktim ama daha hiç kullanmadım. Kimbilir belki gelecek bahar akşamlarında pembe çiçekli bir elbiseyle ve bu çantayla  beni salına salına gezerken görebilirsiniz:)

4 yorum:

Unknown dedi ki...

çanta süper pullarda ayrı bir güzellik katmış ellerine sağlık

renklicehobiler dedi ki...

sevgili sevim, teşekkürler alladım pulladım sevgiyle paylaştım....

noyumberry dedi ki...

Çantanın rengi çok hoş olmuş..
hiç bir şey atılmamış,itinayla saklanmış,güzel bir çalışma olmuş ellerinize sağlık:)sevgiler..

renklicehobiler dedi ki...

sevgili noyumbery, güzel yorumun için teşekkürler...

 
BLOG designed by