09 Ocak 2010

Ana Kucağı Koruyucu Minder




      Benim hobilerimin, bitmek tükenmek bilmeyen artıklarıyla, hınca hınç dolu depomuzu didiklerken, oğlumun bebekliğinden kalma ana kucağı gözüme ilişti ( bazı şeyler aklımdan çıkıvermiş )bende kızım için eve çıkardım. Eminim birçoğunuzun evinde buna benzer bir şeyler vardır. Gelip geçtikçe gözüme batmaya başladı, kumaşı çok sert, menekşemin narin cildi tahriş olur derken fikrimin çakmakları çakmaya başladı, ona bir kılıf bir minder bir şey ney şey derken…

      Bir koruyucu ped minder, mini de bir yastık dikmeye karar verdim böylece ana kucağı koruyucu minder çalışmalarıma başladım… Döktüm benim emektar kumaşları ortaya, karıştır Allah karıştır… Oda ne! Onlarca kumaşın ve kırpıntının arasında hemen gözüm ona takıldı ve geldi fikrimin tam ortasına oturdu.

    Bunları Kullandım
1. Seçilen renkli kumaşlar
2. Renkli kurdele
3.Metrelik elyaf

    Böylece yaptım
1. Öncelikle minder için ana kucağından bir ölçü belirledim
2. Belirlenen ölçüde kumaşımı dizayn edip kesimini yaptım. Mini yastık için de aynı şeyleri yaptım
3. Kesilen parçaları diktim. Minderi dikerken üst olarak belirlediğim yuvarlak köşeli kısma şekil verdiğim pembe kurdeleyi yerleştirdim. Daha sonra ters çevirdim. Aynı ölçüde kestiğim elyafları içlerine koydum. Açık kalan alanları makinede dikerek kapattım.
4. Daha sonra yorganlama yapacağım dikiş yerlerini cetvelle belirledim ve diktim. Böylece pofuduk bir görüntü elde etmiş oldum. Böylece pofuduk bir ana kucağına kavuştum.

Hiç yorum yok:

 
BLOG designed by