08 Ocak 2010

Hanım Hanımcık Poşetlik




 
      Poşetler, çevre kirliği yaratan ölümsüzler ... Ne kadar zarar veriyorum Doğaya diye düşünmeden edemiyorum. Her türlü Alışverişte Kullandığımız vazgeçilmez ölümsüzler, hayatımızı çepeçevre sarıp sarmalamışken en azından onları iki kez kullanıp tekrar çöp POŞETİ almayarak Doğaya Katkı sağladığımı düşünerek az da olsa rahatlıyorum. Kendimce bir nevi geri dönüşüm oldu bu poşetlik. Sıra bu işi yapacak becerikli, şık, sevimli ve kullanışlı bir yardımcı bulmakta. Tabi adres belli, yine ortaya ne var ne yok dökülüyor. Gözüm hiç şaşmaz hemen çekip çıkardım renkli çizgili kumaşı ve ona uyumlu diğer malzemeleri. Tasarım aşamasında da zorlanmadım, kumaş bana gizlice söyledi ne istediğini. Bende yanıtladım sevgiyle isteğini. Sonunda bu şık, hanım hanımcık poşetlik evimizde yerini aldı ve bir anda hepimizin vazgeçilmez uğrak yeri oldu.

Bunları kullandım
1.Seçilen renkli Kumaşlar
2.Pembe renkli saten kurdele
3.Yeşil renkli düğme
4.Renkli organze kurdeleler
5.Ahşap çubuk (Ben bunu Eczane poşetlerinin Kulp kısmından çıkarıp kullandım)

Böyle Yaptım
1.Öncelikle bir tasarım yaptım, ölçü belirledim. Bu ölçüye göre ana gövde kumaşı Kestim
2.Poşet koyma bölümünü çift biçtim. Üst bölüm daha geniş alt bölüm daha dar oldu. Böylece üst bölümün Ağız kısmına lastik geçirip büzebildim. Dikerken araya modelli kurdele koydum
3.Asmak için belirlediğim yerleri düğmeyle ayarladım ve Ahşap çubuk için Yuva oluşturdum
4.Mutfakta belirlediğim yere kurdeleler yardımıyla astım.

Hiç yorum yok:

 
BLOG designed by