07 Ocak 2010

Gülümseyen Kaşıklık



Bu adı ona ben koymadım tasarım cinim kulağıma fısıldadı. Bu portatif bir tasarım çünkü bunu nereye isterseniz oraya takabiliyorsunuz. Bugün kaşıklığımda yarın bir kavanozumun belide, belki ilerde kızımın kalemliğinde salınırken görebilirsiniz bu cici kızı. Bu keşfimden sonra daha böyle birçok portatif tasarım yaptım. Bunları seri halinde sırayla paylaşacağım.

    Bunları Kullandım
1. Çok sevdiğim renk pembe ana rengim. Renkli fisto (bu fisto bitene kadar onlarca tasarımımda kullandım)
2. Seçilen renkli kurdeleler, mini çiçekler, renkli boncuklar. Saç için renkli yünler.

    İşte Böyle Yaptım
1. Kumaşı dikdörtgen şeklinde belirlediğim ölçüde kestim.
2. Etrafını fistoyla çevirdim. Elde verev dikiş yaptım.
3. Ortaya mini bir baş diktim. Mini bir elbise ve süslemelerini yaptım.
4. Daha öncede birçok tasarımımda kullandığım bu çiçekleri süslemelerde kullandım.
5. Bebeğin yüzünü ve saçlarını da yapıp, iki yana şerit kurdele diktim. Böylece her yere bağlanıp takılabilen portatiflik kazandırdım.

Şimdi bir kimliği var. Mufağa her girişimde, her yemek yapışımda bana sevgiyle gülümsüyor.

1 yorum:

noyumberry dedi ki...

Bebek figürü çok güzel:)
çanta tasarımların da kullanılabilir..sevgiler..

 
BLOG designed by