09 Ocak 2010

Bebek Bakım Malzeme Organizeri





      Şuan beşiğinde mışıl mışıl uyuyan küçük meleğim Eylül'üm İçin yaptıklarımı ve (daha kim bilir neler neler ...) yapacaklarımı burada paylaşacağım.

      Dayanamayıp aldığım küçük tokalar ve daha birçok bebek gereci elimde birikince, ne yapmalı diye düşünürkenbirden, Çakmaklar çakmaya başladı beynimde NE YAPMALI nasıl bir şey olmalıydı. Onlarca Çakan Şimşek ve çakmakların hatta ışıldayan yıldızların, pembe hayallerin arasından bunda karar kıldım evet kızıma saç toka organizeri yapacağım ayrıca tüm bebek bakım  malzemeleri de konulabilecek. Unutmamak için de bir kâğıda tasarımını çiziktirdim. Elimdeki kumaslari didikleye didikleye bunlarda karar kıldım. Bu kumaşlarla sanırım bir iki şey daha yapacağım. Beynimde Pırıltılar oluştu bile... Neyse küçük pırıltıları kovalayıp çalışmaya başladım.

Bunları kullandım
1 - Bir adet çocuk askısı
2 - Beyaz penye, poplin vb. kumaş
3 - Renkli örgü ipleri
4 -  Kumaş Boyaları
5 - Seçilen renkli Kumaşlar
6 -  Beyaz delik işi Fisto, düğme süslemeler için boncuk

İşte böyle Yaptım
1 - Öncelikle çıkış noktam ana renk kumaşı, Küçük askıyı Kalıp yaparak tersten Çizmek omuz ve etek boy uzunluğu belirlemek oldu. Sonra etek ucu açıklığını bıraktım, bu Fisto için gerekliydi ve dikimini yaptım. Kumaşı ters düz edip içine askıyı yerleştirdim. fistoyu ekleyerek etek uçlarını kapattım.
2 - Baş için gövdeyle orantılılı bir ölçü belirleyerek beyaz kumaşa baş çizimi yaptım ve diktim. Daha sonra ters çevirip elyafla içini doldurdum.
3 - Organizatör cepleri hazırladım belirlediğim yerlere diktim. Yakayı başla gövde birleşiminden sonra diktim.
Saçları için kalın örgü ipi kullandım. Yüzünü de kumaş boyasıyla boyayarak Çalışmayı tamamladım.

Hiç yorum yok:

 
BLOG designed by