09 Ocak 2010

Ahşap Boyama Sehpa Setim



      Evet, her çalışmam gibi bunu da sevgiyle yaptım çünkü çok sabır isteyen uzun bir çalışma. Öncelikle böyle bir ahşap boyama sehpa setine ihtiyacım vardı. Sıradan bir takım istemiyordum illa ben yapacaktım. Alış veriş zamanııııı. Eşimle birçok yeri gezdikten sonra düz işlenmemiş ham halde bunları bulduk ve hemen aldık. Dekupaj çalışması yapacaktım, farklı birçok renkli resim de aldım. Hobi dolabımda her zaman bulunan malzemelerden biride ahşap boyalarımdır onlar işimi görecekti.

      Sehpaları düz kahverengine eşimle birlikte boyadık. Beyaz tutkalla seçtiğim resimleri güzelce yapıştırdım. Şimdi zevkle sevgiyle, alanımın vermiş olduğu deneyimle boyalarım ve sevgili fırçamla resmin her tarafıyla oynadım, ilham perim ve tasarım cinim baka kaldı, el alışkanlığıyla resmi sanki oraya yapılmış bir resimmiş gibi tamamladım. Yeni şeyler çizdim, resmi aslından uzaklaştırmamaya çalıştım ama birçok ekleme de yapmaktan kendimi alamadım. Mesela resimdeki bu kızların şapkaları yoktu, saçlarına hacim kattım arp’ı uzattım ve yakın tonları kullanarak birçok ağaç çizdim.



 
 
 Resimde ayrıntı olarak verdiğim birçok şeyi yine buraya ekledim, resmi zenginleştirip orjinal bir görünüm elde ettim.








Aynı şeyler bunlarda da geçerli, birçok yede oynamalar yaptım, yeni eklemelerle resmi canlandırıp büyüttüm. Böylece ahşap boyama sehpa setimi bitirip afiyetli çaylar pastalar ve börekler için kullanıma açtım.



Hiç yorum yok:

 
BLOG designed by