07 Ocak 2010

Düğün Buketimden Fotoğraflık Yaptım






Bu gördüğünüz resim çerçevesi sıradan bir çerçeveydi ( hobi dolabımda her zaman bir iki basit çerçevem olur).Günlerden bir gün dolap temizliği yaparken neler çıktı neler anlatamam (Bunları yeri geldikçe değerlendireceğim). Özenle poşetlenmiş düğün buketim gözüme ilişti, tamda burada saklanmayı hak etmediğini düşünürken ilham perim sanki buketi ilk görüyormuş gibi heyecanlandı ve olan oldu buket tam hak ettiği yeri ilham perim sayesinde buldu.

Hemen bir çerçeve aldım elime, silikon tabancamı taktım fişe, başladım hararetle buketleri bölüp çerçeveye monte etmeye. Baya bir uğraştırıcı oldu bozdum yaptım bir iki kere (tasarım ve uygulama konusunda titizimdir) neyse sanırım başardım. Başka bir çerçeveden özenle düğün fotoğrafımızı çıkardım ve yerleştirdim. Pek yakıştı… Derken, oda ne fotoğrafta saçımda pembe minik güller var. (tasarım cinim yorgun ilham perimle yer değiştirip dürte dürte o tokaları arattı) neyse buldum. Biraz kurdele, organze kumaş ve güllerle işte bu gördüğünüz pembe mumu dekore ettim.



Aramızda kalsın. Gelinliğimin eteklerinde de güller var çaktırmayın sakın, onları kızıma saklıyayıp değerlendireceğim.

Hiç yorum yok:

 
BLOG designed by