22 Ocak 2010

Arabalı Yatak Örtüsü







      Dünya tatlısı canım oğluma yaptığım Arabalı Yatak Örtüsünü paylaşmak istedim sizlerle. Oğlum beşiğinden çıkıp kendi yatağına terfi edince bir yatak örtüsü edinme gereği doğdu, tabi benim tasarım cinime de gün doğdu.Çok düşündüm almalımı yoksa yapmalımıyım iş güç zaman yok desemde yine dayanamayıp kolları sıvayıp başladım çalışmalara. Az uğraşmadık tasarım cinim ve ilham perimle.
      Kumaş seçimi, tasarım aşamaları, ayrıntılı dikim aşamaları derken işte bu gördüğünüz yatak örtümüze kavuştuk. Örtüyle uyumlu iki polar yastık ve bir uzun turuncu yastık dikip elyafla doldurdum böylece yatağın aynı zamanda yaslanıp oturulacak bir yer olmasını sağladım

Yapımda: Çıkış noktam daha önceden almış olduğum halı ve oğlumun zevkleri oldu. Renklerde halıya uyum ve canlı tonları tercih ettim. Tasarımında oğlum arabalara bayıldığı için kabartmalı arabalar yapıp makinede aplike çalışması yaparak kumaş boyalarıyla detay verdim, uçaklara ilgi duyduğu için uçaklar gökyüzünde yerini aldı ve sevimli balık Nemonun çizgi filmini defalarca izlediği için renkli kumaşlara sevimli balıklar çizip kestim kumaş boyalarıyla kontörçizimler yapıp örtümüzde kullandım.

4 yorum:

sibel dedi ki...

NEFİS OLMUŞ ELİNE SAĞLIK

renklicehobiler dedi ki...

sibel, çok teşekkürler...

cecilia dedi ki...

odası da pek bi tatlı afacanın, bayıldımm :)

renklicehobiler dedi ki...

Sevgili cecilla teşekkürler. Afacan odasında şimdi pek bi afacanlıklarla meşgul.

 
BLOG designed by